Welcome

Welcome

duminică, 17 iunie 2012

Copilaria


 Buna copii ... azi o sa va scriu o compunere cu tema " COPILARIA " ... sper sa va placa :x:x:x 

E facuta de mine :P

 :xCopilăria pe meleagurile natale :x



           Nicăieri în lume,  copilăria  nu-i mai frumoasă decât în satul bunicilor mei. Acolo , cerul parcă-i mai albastru şi oamenii mai primitori. 
  Copilăria a fost şi încă mai este una dintre cele mai preţuite comori pe care le am .  Copilăria mea este cel mai important lucru pe care l-am primit în această viaţă.
  Mă gândesc cum să mi-o trăiesc din plin ,să o împart cu pritenii si cu toată natura care îmi poate oferi adevărate jocuri felurite. 
  Nu voi sta în fata ecranului luminos al calculatorului sa ma joc,ma voi duce afara si voi descoperi minunile ce ma poarta spre lumea viselor reale.
 Aici pot redescoperi ce este copilaria fara sa magandesc la sfârşitul ei.
 În cele din urmă sfarşitul ei va veni:sufletul se va maturiza,zâmbetul de pe faţa noastră va pierii.
 Dar de ce să vorbesc de ce va fi ???Eu mă gândesc la prezent... la fericirea ce este in sufletul meu,la prietenii mei care mă aşteaptă afară să ne jucăm.
Aştept să vină dimineaţa să ies la joc.... să uit de şcoală ... de învăţat,de griji...de tot ce ne poartă cu gândul la lumea de mâine.
Clipa aceasta nu o voi mai întâlni niciodată în această viaţă,în altă zi.
Acum copiii <3 nu se mai bucură de copilărie.Locuiesc în oraşe aglomerate şi poluate.
Poate dacă se naşteau şi ei într-un sat cu flori şi parfumuri,copaci şi verdele nesfârşit,veselie şi gingăşie,şi-ar fi găsit şi ei fericirea sufletească.
Eu m-am născut într-un sat magic ..... iar în fiecare zi descopeream ceva nou.
Copilăria este cel mai frumos dar pe care l-aş fi putut primii vreodată!!!

Un comentariu: